środa, 27 maja 2015

WATTPAD


Cześć, kilka minut później XD

Chcę tylko Was poinformować, że ostatnio naprawdę nakręciłam się na wattpada i zaczęłam też tam pisać to opowiadanie. Jak widzicie, ostatni rozdział ma białe tło, właśnie dlatego, bo skopiowałam je sobie z wattpada. Przepraszam, jeśli komuś to przeszkadza.

Plus, zapomniałam dodać przy ostatniej notce, była perspektywa Zayna i od tego rozdziału będzie znacznie częściej. Czekałam na nią z niecierpliwością! Mam nadzieję, że spodoba Wam się jego punkt widzenia ;)

Kocham Was, dziękuję za wyświetlenia i komentarze. Mam nadzieję, że będzie tych drugich też coraz więcej :)
                                                                   
                                                   
                                                               Nina xx

Tutaj macie link do Summer Memories na wattpadzie

http://www.wattpad.com/story/32215604-summer-memories

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz