środa, 25 marca 2015

Załamana


                                                                                Witajcie, kochane...


         Pewnie wiecie już, że Zayn odszedł z One Direction. Wciąż to do mnie nie dociera, nie potrafię sobie wyobrazić kolejnej płyty bez niego, trasy, teledysku, sesji... Jego odejście bardzo mnie boli, łamie mi serce. Zayn był moim ulubieńcem, więc smucę się jeszcze bardziej.
         Myślałam początkowo, że to tylko kolejna z rzędu plotka, lecz niestety... bolesna prawda.
Kto by pomyślał, że to nastąpi tak szybko?
Nie jestem na to gotowa.
Ciągle płaczę i łudzę się na całkowity odwrót tej okropnej sytuacji, ale wiem, że to się nie stanie. To tylko 5 lat, tak krótko był z nimi, z nami. Zostawił nas...
         W moim sercu, Zayn nadal będzie członkiem One Direction, będę wspominać najlepsze momenty chłopców, w których uczestniczył, mając nadzieję, że kiedyś wróci do zespołu i spełni od dzisiaj moje największe marzenie...
         Jestem załamana, nic mi się nie chcę, jest to prawdopodobnie jeden z najgorszych dni mojego życia.
         Mimo wszystko, będę wspierała Harry'ego, Liama, Louis'a i Nialla, bo wciąż ich kocham i wiem, jakie to musi być dla nich trudne.

Problem w tym, że to nie jest już One Direction. Bez Zayna to nigdy nie będzie to samo.

Tęsknię za nim.
Bardzo.

Ściskam Was
- Nina :'(


                                                                                                                                                                                                               
                                      

2 komentarze:

  1. Kochana czuję to samo co ty.Płacze od dwóch dni.Gdybym mogła przytuliła bym cię.Huh jest jeszcze szansa że wróci jutro ma mieć wywiad.Miejmy nadzieję że wróci .
    Życzę dużo miłości myszko <3 /Anonimka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuje sie tak samo jak ty, ale nie mozemy sie poddawać! 💝 na różnych stronkach pisze ze moze jeszcze podjąć decyzje do 4 kwietnia :* ale czy to prawda? 😭 Pisza również ze kuzyn zayna napisal ze nasz bad Boy czyta tweety skierowane do niego od Directioner i placze, miejmy nadzieje ze to prawda. Musimy byc silni, dla chlopakow, Liam również napisal zebysmy nie odchodzily! Musimy pokazać zaynowi ze go kochamy! Bez niego one direction to nie 1D kto będzie naszym bad boyem? 😍😭
    Harry: Hello!
    Louis: We!
    Niall: Are!
    Liam: One..
    Zayn: .... ( :x )
    Miejmy nadzieje ze polepszy mu sie i w końcu zrozumie jaki jest dla nas cholernie ważny ! 😍 dużo milosci i weny kochanie! Directioner zawsze i na zawsze razem ! Sis!

    OdpowiedzUsuń