piątek, 13 lutego 2015

Czas...

Cześć,
Muszę Wam coś oznajmić.
Następny rozdział nie pojawi się zbyt szybko.
Nie, nie zawieszam bloga.
Rozdział 16 jest napisany do połowy, ale nie mam tyle wolnego czasu czy spokojnej chwili, aby go dokończyć.
Wiem, są ferie i tak dalej, ale też chcę w nie odpocząć, poza tym robię też zadania domowe i uczę się, dlatego nie mam wystarczającej ilości czasu na bloga.
Po prostu chcę popisać trochę więcej tej historii, a potem podzielić na rozdziały i wtedy będą one znacznie szybciej się pojawiać.
Nie jestem tego pewna, ale myślę, że do marca dam sobie z tym radę.
Przepraszam za to, ale nie mam wyboru :/

Pozdrawiam
Nina xxx

3 komentarze:

  1. Ja rozumiem...aktualnie mam podobną sytuację. Więc z rozdziałem się nie śpiesz, pisz spokojnie :)
    Miłych ferii jeśli teraz je zaczynasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże, to opowiadanie wywołało we mnie podobne emocje co youngloovers.blogspot.com ( moze znasz, a jak nie to zajrzyj) bardzo twoje opowiadanie mną ruszyło !!! nie mogę wydobyć z siebie wielu słów, zabiłaś mnie tą historią! czekam na rozwinięcie

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, jak zwykle wspaniałe. Rozdział czyta się strasznie lekko i niesamowicie wciąga, aż przeczytałam go kilka razy! Piszesz naprawdę uroczo i nie z niecierpliwością czekam na kolejny, który mam nadzieję pojawi się niebawem.
    Ściskam,

    OdpowiedzUsuń